TURKSE BAKKERIJ EMIN

Recentebeoordeling


4 sterren uit 800 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Turkse Bakkerij Emin. Meer weten? Ontdek meer

15 okt 2026 om 19:42 Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen, gebeld voor informatie. Ze hadden problemen met de bezorger, dat was het en haak erop.
2 okt 2026 om 15:01 Eten was redelijk, wel aan dure kant voor wat je krijgt. Als er bezorgkosten gerekend worden, dan zou het wel chique zijn de bezorgtijd ook aan te houden. Of anders een blok tijd aan te geven ipv een daadwerkelijke tijd
22 sep 2026 om 16:36 Ik bestel een schotel van 15EURO ik krijg een zielig bakje met slappe patat en 2 louwe stukjes vlees ,ik vroeg om extra saus, zat er ook niet op. de turske pizza met kebab zat amper kebab op en ook daar zat amper saus op. Ik wil me geld terug!!
17 sep 2026 om 13:55 Snel bezorgd en lekker eten
14 sep 2026 om 14:02 Top
12 sep 2026 om 22:52 Om 16:45 besteld voor 18:00. Om 18:15 gebeld; zou binnen 10-15 min komen. Aangegeven dat ik om 18:30 weg moest. Tot 18:45 gewacht, daarna 5x gebeld om te annuleren, geen gehoor. Om 22:30 ijskoud en nat bij de deur, zonder bericht. Weinig kip, vooral brood
9 sep 2026 om 19:54 Snel bezorgd en lekker eten
27 aug 2026 om 16:32 Naast dat de bezorging bijna 2 uur (!!!) duurde, heb ik voor het eerst in mijn leven eten weggegooid. Het was zo vies.. het vlees was gewoon wit. Jammer dat ik geen foto’s kan toevoegen.
19 aug 2026 om 23:30 Snel bezorgd en het eten was lekker
17 aug 2026 om 14:22 Helaas kwam het eten een uur te laat. Ik heb 2x contact opgenomen, er werd alleen gezegd: we zijn druk. Een uur na de tijd werd het eten bezorgd, gelukkig smaakte het wel goed.
15 aug 2026 om 13:54 2 uur moeten wachten om ook nog het verkeerde tekrijgrn
14 aug 2026 om 19:02 Eten 16:45 besteld. Zou 17:30 bezorgd worden is pas 18:35 bezorgd zonder de sauzen die we hebben betaald. Hebben gebeld en wordt gezegd dat ze het gaan regelen en nooit meer teruggebeld.